Debbie-Ronny.reismee.nl

Sydney

Hallo allemaal,

We zijn nu in Sydney en hebben inmiddels alle grote bezienswaardigheden wel gehad en flink wat gewandeld. het is een erg gezellige en gemoedelijke stad. gelukkig hebben ze hier ook een Chinees! er zijn hier veel Aziaten dus met het eten zit het wel goed :-) Debbie heeft al nieuwe schoenen gekocht. morgen pikken we de auto op en gaan we langs de kust naar het noorden. Tot ziens !

Birgit en Rob

Hahaha,

Chinees en schoenen....geweldig!!
Klinkt als een prima vakantie!!

Geniet ervan en tot het volgende verslag!

Groetjes, Birgit en Rob.

Dave

Ja hallo,

Eerste indrukken zijn goed dus! Hoop dat jullie het voorgerecht wel mogen opeten bij de Australische Chinees... Zeg veel plezier en wel links rijden ja!

Groetensz,
Dave

peter,jolanda,perry,jesper

Hoi Ronny en Debbie

Leuke foto's en zijn het kangaroe schoenen?
We kijken uit naar de volgende foto's van de auto.

groetjes van Peter,Jolanda,Perry,Jesper

Tanja

Ben benieuwd hoeveel 'roos' je al gespot hebt onderweg (en of je uberhaubt nog internet kunt vinden)
Hier in de gang is het nu wel stillekes.
(zonder jouw genies, dat ik maar overgenomen heb)

Groetjes van the working force!

Tanja

monique

Debbie, je begint al goed met een paar schoenen; kan wat worden, jullie zijn net aan de reis begonnen. Maar goed dat je niet al teveel steden aandoet.
Ben blij dat de reis goed verlopen is en ben stik benieuwd naar de rest van jullie verhaal.
Sylvia en Garret hebben het naar hun zin in Italië, komen zaterdag al weer thuis.
Nou, geniet van Australië. Oh ja, Marleen Vissers had eigenlijk wel weten in welk hotel jullie zaten, in Sydney, was ze je komen opzoeken. Jammer!!!
Groetjes, Monique

Joppie

Hallo ja, lekker Chinezen ja!! Wij hebben nu ook vakantie, voelt echt heerlijk. Geniet er van en ik ben benieuwd naar de foto's!
DIK