Debbie-Ronny.reismee.nl

Great Barrier Reef

Hey Hey Allemaal,

Gisteren zijn we naar het Great Barrier Reef geweest. Met de Quicksilver (een giga catamaran) zijn we naar een platform 30 km uit de kust gevaren. Op dat platform recht boven het koraalrif zijn we in een semi-submarine zo'n half uur onder water gevaren om al het koraal en de vissen te bekijken. Na een oke lunch hebben Ronny en ik de stoute wetsuits aangetrokken en zijn we gaan snorkelen. Ronny moet eerst over zijn angst voor water (hij staat liever op het vaste land) en ik over mijn angst voor vissen heen komen, maar we hebben toch gesnorkeld. Dit doe je hier waarschijnlijk ook maar 1x in je leven. Alleen minder toen we terug naar het platform wilde waren ze net de vissen aan het voeren. Dit werd mij te druk. Al met al een super dag en nu zitten we na een vlucht van 2 uur vanuit Cairns in Alice Springs te wachten om onze camper op te halen.

Foto's en film van dit avontuur volgen nog....

Groetjes Ronny en Debbie

Reacties

Reacties

Marjo

Nou, dat moet wel heel mooi zijn geweest en ik ben heel benieuwd naar de foto's. IK wist niet Ronny dat je watervrees hebt ?!?!?! Soms lijkt me de diepte niet fijn onder water.
Blijf lekker genieten!!

tiny en tinus

Wat een belevenis, ben benieuwd naar de foto's.
Nu maar beginnen aan jullie 2e etappe van de reis, maar nu met de camper.
nog veel reisplezier en groetjes van ons.
P.S. Ronny is die watervrees nu nog niet over?????

Mascha

Hey Ronnie en Debby,

Wat een gave reis zeg!! Leuke samenstelling en afwisseling.

Ik zal zo af en toe jullie website in de gaten houden. Ben erg benieuwd naar de rest van de reis inclusief foto's.....

Geniet ervan!!!

Mascha

Sylvia

hey, hey,

jullie zullen er wel leuk bij hebben gestaan, allebij niet in het water durven maar toch wel willen. Vinden jullie die wet-suits ook niet enorm goed staan (vooral wanneer je je duikbril erbij opzet) ? Ik hoop dat daar ook foto's van zijn. Worden er ook filmpjes gemaakt? Nou ja kort-om ik ben benieuwd naar de complete verhalen en de foto's en filmpjes.

Trouwens debbie ik mis het zwemmen wel hoor!! Nou kan ik niet op z'n minst één keer in de week tegen je aan kletsen.

Geniet nog van de camper, ik hoop dat ie ruim genoeg is voor jullie.

xx van mij

Biggen

Ja hallo,

Ziet er echt allemaal super uit! Het stuk met de camper zal ook gaaf zijn.

Wel goed dat je twee angsten gaat overwinnen deze reis: watervrees en campingvrees! Ben benieuwd hoe je de camper gaat ervaren...... Have fun!

Greetings,

tante trudi

Hoi hier een berichtje van 'biggentante 'trudi
Heb even alles zitten lezen,nou jullie zullen je niet vervelen,ik weet nu wel dat dit land ook op mijn verlanglijstje komt staan.Sydney,geweldig lijkt me dat.
En de natuur is ook geweldig ,zo te zien.
Blijf jullie volgen en nog veel reisplezier.
Veel lieve groetjes Trudi en Theo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!