Debbie-Ronny.reismee.nl

Port Douglas

Hallo allemaal,

We zijn nu in ons resort in Port Douglas, mooi hotel ! We gaan morgen een erg luxe tour maken naar het Great barrier Reef. per catamaran schip gaan we naar een platform in zee. Vanaf hier gaan we snorkelen, kan je in een onderwater tank het rif bekijken en gaan we met een semi-submarine een tourtje maken langs een gedeelte van het rif. Hier zijn we een hele dag mee bezig, erg gaaf. Gisteren hebben we met de trein een scenic drive gedaan naar Kuranda. Je komt dan met de trein langs watervallen en valleien. In Kuranda zelf was er een kleine dierentuin met kangaroos, wallabies (die hebben we gevoerd, leuk) krokodillen enzo. Tevens heeft Debbie nog een Koala vast gehouden en is ermee op de foto geweest. Cairns was ook leuk, ze hebben daar zelf een gratis openbaar buiten zwembad midden op de esplanade, je kan daar ook gebruik maken van gratis elektrische BBQ's. Overmorgen vliegen we naar Alice Springs, ik weet niet of we daar nog veel gebruik kunnen maken van internet maar we zien wel.

Tot ziens en bedankt voor jullie reacties !

Rob & Birgit

Het klinkt allemaal erg mooi en indrukwekkend.

We hebben ook een site geopend:
www.rob-en-birgit.werkmee.nl
Hier kun je bekijken hoe het ons vergaat op het werk.
We proberen tussen het werken door de site uptodate te houden en leuke foto's te maken van onze werkplekken. Wie weet houden we wel een dia-avond met foto's van al onze belevenissen op het werk, als jullie allemaal weer terug van vakantie zijn.

Kortom we zijn erg jaloers op jullie vakanties!

Peter, Jolanda, Perry, Jesper

Mooie foto's en leuke verhalen.
De dagen zullen wel voorbij vliegen voor jullie.
Als jullie weer thuis zijn, ben je vast aan vakantie toe.
Veel plezier met het snorkelen, zal wel weer een indrukwekkende dag worden.
Geniet ervan, en tot ziens.

P.S. Het is jammer als jullie de website niet bij kunnen werken, maar er komen steeds meer sites in de lucht lees ik in de reacties.
Wij openen zeer binnenkort ook een website:

Peter, Jolanda, Perry, Jesper.reizennietmee.nl

Groetjes van ons vier!