Debbie-Ronny.reismee.nl

Airlie Beach

Hallo allemaal,

Leuk om al jullie reacties te lezen, hadden we ook wel verwacht haha ! We zijn nu dus in Airlie Beach, gisteren hebben we een kilometertje of 800 doorgereden omdat in het stadje Mackay ALLES vol was. Alle motels en hotels langs de weg waren geboekt en niemand wist wat er aan de hand was. In een cafe hebben ze voor ons nog stad en land gebeld maar alles was vol. Toen besloten om maar door te rijden naar Airlie BEach waar nog wel ruimte was. Hotelkamer met ocean view, was wel weer een dure maar wel leuk ! Helaas kan ik nu geen foto's oploaden vanaf deze PC... Hier is ook van alles te doen alleen het weer zit een beetje tegen. Vandaag hebben we 150 km gereden om maar een zonnig strand te gaan in Bowen, is ook maar een stukje... Morgen rijden we600km naarCairns, het hotel hebben we al vanaf hier geboekt, was de laatste kamer, dus maar goed dat we van tevoren gebeld hebben ! Hier schijnt het ook erg leuk te zijn, je kan er ook tours maken naar het Great Barrier Reef maar dat doen we denk ik als we in Port Douglas zijn.

Tot mails !

marjo

Hoi allebei,

Een reis met "slaaphindernissen". Ach je kunt altijd nog in de auto slapen als het niet anders is !! Jullie zijn jong en fexibel!
Ronnie, ondertussen heb ik dat leuke boek binnen over kinderen! leuk om te lezen en lachen!

Blijf genieten!!

Rene en Jet

Hoi Ronny en Debbie. Via reis mee met de biggen zijn we met een link bij jullie terecht gekomen. Het ziet er allemaal prachtig uit. Wij wensen jullie nog plezier en hopen dat jullie nog meer prachtig dingen zien. Nog hel veel plezier van Jet en Rene

Joppie

Hallo daar, das een eindje karren geweest dan! Klinkt goed allemaal, wij vermaken ons ook prima hier in SF!! Gisteren heerlijk gefietst en zo eten dus komt helemaal goed!
Veel plezier nog en de groeten uit de States.

Menno en Wendy

Great Barrier Reef lijkt me super !
Als je er nog naartoe gaat, veel foto's maken !!! We zijn erg benieuwd....

Biggen on tour

Hallo ja! We hebben net nog even jullie site gecheckt leuke verhalen!! We houden ons aanbevolen om een keer het voeieren te laten zien ja:)
De groeten uit het schitterende Garberville CA (population 450).
Biggetjes

maria{een van de biggenmoeders)

Leuk om zo wat van jullie te horen ,was jullie reisdatum nl. vergeten.Zodoende alsnog een geweldige vakantie gewenst.

maria{een van de biggenmoeders)

Shit!!! Sorry maar dat moest er even uit.Ik had me niet gerealiseerd dat een biggenmoeder gewoon een vies ,vet en stinkend varken is.Dus volgende keer gebruik ik gewoon mijn naam.Doeiiii.